باطری ماشین
نوشته شده توسط : محمد دوستی

کیفیت باتری های ماشین تولید شده در ایران به گونه ای است که توانایی رقابت با برندهای خارجی تولیدکننده باطری ماشین در دنیا دارد. خرید باطری ماشین برند ایرانی تقریبا بیشتر خودروهای ساخت داخل  و خارج از کشور را پوشش می دهد. شرکت های تولید کننده باطری ماشین با برند ایرانی توانسته اند باطری هایی را با میزان شارژ برق متفاوت را تولید کننده که در انواع خودروهای خارجی قابل استفاده باشند. خرید باطری ماشین ایران به دلایل زیر مقرون به صرفه تر است:

 با توجه به این موارد می توانید با خیال آسوده و قیمت مناسب انواع مارک معتبر باتری خودرویی را انتخاب و خریداری نمایید. در این میان کارخانه هایی که به تولید باتری ماشین در ایران می پردازند و دارای اعتبار و ارزش بالایی هستند به نام صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری در بازار برای فروش عرضه می شوند. کیفیت باتری های ایرانی در سال های اخیر در مقایسه با نمونه های کره ای آن بهتر شده است. از این رو پیشنهاد می شود برای هزینه کمتر برای خرید باطری از بهترین مارک باتری ماشین ایرانی استفاده نمایید.خرید باطری ماشین

صبا باتری از سال های قدیم در ایران به عنوان بزرگترین، مشهورترین و پرطرفدارترین تولیدکنندگان باتری ماشین بوده است که طبق استاندارد و برخورداری از فناوری روز دنیا توانسته است محصولات با کیفیت و متنوعی را تولید نماید. عوامل مختلفی وجود دارد که بر روی قیمت باطری کره ای و ایرانی تاثیر می گذارد که شامل برند باتری خودرو، ویژگی های باتری و نوع مدل ماشین بستگی دارد. علاوه بر این موارد می توان به میزان آمپر باتری، اتمی یا اسیدی بودن آن و ایرانی و خارجی بودن باتری اشاره کرد. قیمت باطری ماشین بدون دریافت باتری کهنه بسیار گران تر خواهد بود زیرا در مواقع خاص امکان تعویض باتری کهنه با نو وجود دارد که در این زمان می توان هزینه تفاوت میان دو باتری خودرویی را به فروشنده باتری پرداخت کرد.قیمت باطری ماشین

باتری های کره ای همیشه قیمت بالاتری نسبت به باتری های ایرانی داشته اند اما باید این نکته را در نظر بگیرید که امروزه باتری های خودرو ساخت ایران به دلیل رقابت با بازار خارجی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و با قیمت خیلی پایین تر از نمونه های خارجی به بازار برای فروش عرضه می شوند.بهترین مارک باطری ماشین شرکت صبا باتری از مهمترین تولیدکنندگان باتری در ایران که طرفداران فراوانی دارد توانسته است انواع باتری های خودرویی را با میزان آمپر متفاوت برای مدل های مختلف ماشین ایرانی و خارجی تولید کند و با قیمت بسیار مناسب به بازار فروش عرضه نماید.

باطری خودرو به عنوان مهمترین اجزای خودرو برای تامین برق مورد نیاز قطعات برقی داخل آن با همکاری با دینام وظایف خود را انجام می دهد. از قابلیات های مهم آن می توان به امکان شارژ مجدد در صورت ضعیف بودن آن اشاره کرد. عوامل مختلفی بر روی قیمت باتری های ماشین تاثیرمی گذارند که از مهمترین آن ها برای خرید باطری ماشین می توان به نوع باتری و برند تولید کننده باتری خودرو، نوع و مدل خودرو، ویژگی های باتری و غیره اشاره کرد. شرکت های ایرانی با بهره گیری از دانش و فناوری های روز دنیا توانسته اند بهترین برند باتری ماشین را تولید و به بازار فروش عرضه نمایند. در این میان از پرفروش ترین و معتبرترین برندهای ایرانی می توان به صبا باتری و برندهای خارجی می توان به باتری ماشین کره ای اشاره کرد. برای خرید باتری ماشین و صرفه جویی در هزینه ها پیشنهاد می شود که از برندهای ایرانی باکیفیت استفاده نمایید تا علاوه بر قیمت مناسب، باتری کیفیت مناسبی داشته باشد.

برای خرید باطری ماشین ینجا کلیک کنید.

قیمت باطری ماشین صبا باتری

 

 https://niazito.com/buybatteries

 





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: